Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 21, 2010

21 Mac 2010 tarikh sebutan kes......


Hari ini kes disebut dimahkamah, hanya untuk menetapkan tarikh perbicaraan, plaintif tidak perlu hadir, hanya peguam yang ambil alih, tidak pasti pula dengan defendan, adakah mereka perlu hadir atau tidak....lega hati apabila perjuangan sudah mula memasuki mahkamah, akan kami berikan apa sahaja maklumat yang peguam kehendaki.

Bermula zaman gelisah dan menyusah buat defendan sekeluarga, jangan buat macam2 alasan, andai tidak mahu dibebani rasa bersalah yang lama, mengaku sajalah segala2nya adalah kerana sikap anda yang cuai hingga menyebabkan kematian ummi, kami akan menuntut ganti rugi yang seberat-beratnya dan hukuman penjara selama mungkin buat anda.

Berita yang kurang enak juga buat abang dan bapa anda, andai kami tidak berpuas hati dengan keputusan ini, bersedialah....keluarga simati pula akan memfailkan saman sivil kepada sibapa kerana gagal 'menternak' anak2 peliharaannya dengan baik hingga menyusahkan orang lain........tunggu dan bersedialah!

2 comments:

Maiyah said...

moga dpt keadilannya nnti dik, yg slh ttp slh

Ben Sedqi said...

ye....moga2, besar harapan kita, besar lg harapan suami dan anak2 arwah

PENAFIAN........

.....AWAS.....
Blog ini mungkin mengandungi entri2 berunsur provokatif, fakta2 sulit dan lain2. Blogmaster bertanggungjawab sepenuhnya ke atas blog ini TETAPI tidak akan bertanggungjawab kepada sebarang kerosakan harta dan nyawa atau ancaman undang2 jika entri2nya di'copy paste' oleh orang lain. Anda buat, anda tanggung! Blog ini juga bukan untuk berseronok2, tapi atas kesedaran bahawa kami TIDAK TAKUT kepada sebarang halangan untuk mencari keadilan........