Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, December 13, 2009

Esok 14 haribulan!!!

Esok genap 2 bulan dia pergi meninggalkan kami semua, tuhan saja yang tahu betapa kami semua merinduinya, tapi apakan daya.....rindu sebagai seorang hamba yang tidak layak merungut apa2 terhadap tuannya. Esok aku akan lakukan sesuatu.....sesuatu yang menyatakan bahawa kami tidak pernah berdiam diri......sesuatu yang menceritakan yang kami bergerak dalam diam......sesuatu yang membuktikan kami mara setapak lagi untuk mencari keadilan!

Terkadang terfikir juga dibenak ini, manusia jenis apakah yang sehingga sekarang satu maklumat hatta aduan polispun masih belum dibuat dari pihak mereka, susah sangatkah hantar wakil untuk membuat pengakuan? mana pergi tuan punya 'mesin pembunuh' itu? yang pandu....yang berlagak itu adiknya.....bukan tuan empunya kereta! akal apakah yang kamu orang sedang mainkan sekarang? muslihat apa yang kamu sedang runding dengan peguam setan kamu itu?

3 comments:

Maiyah said...

Allah akan membalasnya

ZOOL@TOD said...

Ini jenis manusia yang berfikir untuk diri sendiri. Kesusahan orang lain langsung taidak dipeduli.

Saya cadangkan Bro Mie buat solat hajat 4 rakaat 2 salam. Rakaat 1 baca Al-Ikhlas 40 kali, Rakaat 2 baca Al-Ikhlas 30 kali. kemudian salam. Rakaat seterusnya Al-Ikhlas 20 kali dan rakaat terakhir Al-Ikhlas 10 kali. Di sujud terakhir berdoa.

Lakukan sebelah malam dan buattlah sekerap mungkin.

Ben Sedqi said...

kak maiyah....amiinnn

zool...sedang diusahakan, dan akan diteruskan, insya-Allah

PENAFIAN........

.....AWAS.....
Blog ini mungkin mengandungi entri2 berunsur provokatif, fakta2 sulit dan lain2. Blogmaster bertanggungjawab sepenuhnya ke atas blog ini TETAPI tidak akan bertanggungjawab kepada sebarang kerosakan harta dan nyawa atau ancaman undang2 jika entri2nya di'copy paste' oleh orang lain. Anda buat, anda tanggung! Blog ini juga bukan untuk berseronok2, tapi atas kesedaran bahawa kami TIDAK TAKUT kepada sebarang halangan untuk mencari keadilan........